SORTIDA FAMILIAR AL TAGA , diumenge 25 d'Abril de 2010

El diumenge a les vuit del matí ens trobem i sortim cap al Coll de Jou per pujar al Taga.
Som una vintena, entre grans i petits.

Arribem a Ribes i seguim cap a Bruguera fins arribar a Coll de Jou, i una vegada aparcats els cotxes comencem a enfilar-nos fins a unes roques on esmorzem.

Després d'esmorzar continuem la pujada fins al Taga mentre podem gaudir de l'esplèndit panorama que es contempla tant d'un cantó com de l'altre.

..............................................................Esmorzant........................................................Comencem a.pujarr.............Vista Pedraforca i Gallina Pelada

Els dia és molt, clar tot i que hi ha alguns nuvols, que en principi no semblen pas de pluja però una vegada a dalt algún nuvol es torna gris, i ja ens fa dubtar del temps.

Una vegada ben reposats i xerrant amb altres excursionistes que hi ha, comencem a baixar.

.................................................................................Reposant a dal El Taga...................................Els grup de nens................. El grup complet

Decidim anar a dinar al Coll de la Tuta, no es troba el monument a Josep M. Xirinachs en el lloc on va morir.

Arribem, al Coll de la Tuta on hi ha un gran prat, mirem el monument i ens posem còmodes per dinar. Però just acabar de dinar que comencen a caure gotes i es posa a ploure, anem depressa cap al cotxe.

................................................................................Pedra Monument a Xirinachs............................ El grup dinant

Quedem que ens pararrem a Sant Joan a fer un cafetó, doncs tot i que la família Umbria-Roca n'ha portat, ens queden ganes de fer-ne un altre.

Ens parem a l'estació de Sant Joan de les Abadesses, que per cert l'han reconvertit en un lloc acollidor tan a dintre com a fora. A fora hi ha un gran espai on els nens hi poden jugar sense cap mena de perill. Tot que hi estavem molt còmodes hem hagut d'entrar a dintre perquè s'ha tornat a posar a ploure.

I una vegada tothom satisfet hem agafat el camí de tornada.

L'excursió ha agradat molt a tothom.

Fins una altra!!!

Agustí ha dit…
Ei, quina sortida més xulaa! Feu molt goig al cim del Taga! I us va fer un dia ben bonic, tot i la pluja...I també veig que en Jordi i la Sílvia segueixen fidels a la tradició i porten el cafè on calgui, je je!! Molt bé i prepareu-vos que dissabte anem cap a l'Empordà. Fins llavors!
Carme ha dit…
Molt bé Assumpta, una excursió molt maca!