Familiar Santa Magdalena del Mont

EXCURSIÓ A SANTA MAGDALENA DEL MONT
28 d'octubre de 2012

A les 8 del matí sortíem de Centelles amb el cotxe 7 membres del Centre Excursionista.

Vam arribar fins a una casa de pagès que es diu El Sallent i vam començar a caminar. Al cap de poc vam desviar-nos fins arribar al salt de Sallent, és molt maco, però baixava poca aigua.

Vam continuar caminant, feia molt vent i tant fred que fins i tot hi havien estalactites de gel penjades a la paret.

Vam caminar i cantar fins arribar a al refugi de Santa Magdalena del Mont, allà hi vam dinar.

Després vam anar cap el cim del Puig Corneli, hi havia molt bona vista: es veia gairebé tot Olot, el Montseny, el volcà de Santa Margarida, Montserrat, Tagamanent, el Canigó,  el golf de Roses, i fins i tot el Puigsagordi.

Llavors vam anar tirant cap al cotxe.
Ens ho vam passar molt bé!!

Escrit per: Bruna Raulet

assumpta ha dit…
Tanta il.lusió que em feia venir, i no vaig poder. M'alegra veure que us anat bé i que us agradés.
Assumpta.
Agustí Ten ha dit…
Ens va agradar molt. Gràcies Assumpta per la proposta i per les indicacions de "guia a distància"! Tot ok, però ens va faltar que hi fossis per a acabar d'afinar la punteria amb els bolets... ;-)

La panoràmica des del Puig Corneli és realment espectacular! Sortida familiar molt recomanable! Només tenir en compte que la pista estava força malmesa (des del trencall de després del Coll de Siuret fins a la casa de Sallent només era apta per a tot-terrenys).

Ah, i felicitacions per a la Bruna, la nova blogger del Centre !!!