Serra de Verd

SERRA DEL VERD
Setembre de 2010

Fa temps que voliem anar a la Serra del Verd que es troba a Gòsol, davant del Pedraforca. Varem arribar a Gòsol i varem empendre camí cap a la Serra del Verd. Varem arribar al Coll de Mola i varem continuar cap a la Portella de l'Ós.

..........................................Pedraforca des del Pla de la Font

Varem arribar al Pla de la font, on es pot contemplar el Pedraforca, davant mateix. Aquest pla, és una gran explanada plena de bestiar.

............................................................ Pla de Nabiral

Vam continuar expladana amunt fins arribar a un altre gran pla, el Pla de Nabiral, i des del coll ja varem veure el Cap del Verd. Pugem fent l'ùltim espring i hi arribem, però cal que ens afanyem perqué la boira comença a remenar i em de procurar no perdre els punts de referència per no perdre el camí de baixada. Abans de posar-se la boira em pogut gaudir d'unes excel.lents vistes del Cadí, Moixeró, Cerdanya, Port del Compte, Serra d'Ensija, etc.

............................................................. Cap del Verd

Comencem a baixar i en perdre altura anem perden també la boira.
Per dinar ens parem a l'ermita de Santa Margarida, molt aprop de Gòsol. I així acabem l'excursió.