SORTIDA FAMILIAR 19 DE NOVEMBRE DE 2011
Matinal a la Grevolosa

Avui em decidit fer una matinal a la Grevolosa. Ens ha fet de guia l'Eloi Ramon.

Tot i que semblava que el dia seria emboirat, en arribar a l'alçada de Torelló s'ha aclarit. Hem arribat a la Vola i hem deixat un cotxe a l'aparcament del Restaurant Piguillem i els altres els hem deixat abans d'arribar al Coll de Bracons, agafant el camí que ens ha de portar al Pla de la Grevolosa.

El camí és molt bonic, a trossos de tantes fulles és com una catifa, encara queden alguns arbres que conserven alguna fulla, però no gaires, això fa que puguem veure  algunes vistes de l'entorn.
Ens anem introduint cada vegada més a la fageda, sovint trobem algun regueró d'aigua.

Després de més d'una hora, arribem la Pla de la Grevolosa,on hi ha faigs magnífics, molts d'ells catalogats.

Fem una bona parada i fonda, que diuen, esmorzem, els petits juguen en un rierol d'una aigua molt neta, i ens fem les fotos corresponents.

Agafem el camí per on hem arribat i després d'una estona, tombem per un corriol a l'esquerra per anar cap a l'ermita de Sant Nazari.

Com es pot veure, aquesta ermita l'estan rehabilitant, al menys el que fa la part exterior.

Seguim el camí, que continua passant per una fageda, però tot de cop hi ha dos pins, i sorpresa!!! fredelucs.....!!!, ja ens teniu tots ajupits i collir fredelucs, i per cert que n'hi havia bastants, tots en varem poder collir una menjada.

Arribem al final del camí, una pista ample, i agafem una pista que ens ha de portar a la Vola, passant en tot moment pel costat de la riera de Fornès.

Al final arribem a l'aparcament, els xofers van a buscar els altres vehicles, i tots molt satisfets agafem el camí de tornada, i fins una altra.

Aquí, tot el grup.

(Crònica feta per Assumpta Vall-llovera)

mariona ha dit…
Quin dia tant eixerit i quina fageda tant bonica!!!
OOOhhhh!!!Quin goig que feu sobre la catifa de fulles de tons marronosos. Sembla que heu gaudit moltíssim de la sortida.